Stiri interne
Campanie stradală finanțată de UE cu actori care se dau drept bătrâni bisexuali și homosexuali în București.

O campanie stradală controversată a pornit pe străzile Capitalei României, bucureștenii putând observa panouri în care bătrâni zâmbitori afirmă că sunt „bisexuali” (cazul „Mariei”) sau „gay” (cazul „Lucas”) potrivit, activenews.ro
Campania se intitulează „Best4OlderLGBTI”, adică „Ce e mai bun pentru LGBTI-iștii mai bătrâni”, fiind și un joc de cuvinte: 4 se citește în engleză „four”, foarte asemănător cu „for” (pentru), iar „Older”(mai bătrâni) este scris cu O mare, din alăturare rezultând „40”.
Scopul ei declarat este să lupte „împotriva discriminării bazate pe vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, expresie de gen și caracteristicile sexuale ale oamenilor în vârstă” și să „promoveze drepturile LGBTI-știlor mai bătrâni”. Dacă despre identitatea de gen am mai aflat, este greu de definit „expresia de gen”.
Campania este derulată de o serie de ONG-uri străine și are ca țintă șase țări din Uniunea Europeană: Italia, Olanda, Grecia, Portugalia, Franța și România și este finanțată de Programul „Drepturi, egalitate și cetățenie” al Uniunii Europene.
Din partea României, este creditat ONG-ul „European Association for Social Innovation”(EASI), care nici măcar nu este românesc. EASI este un ONG condus de portughezul Pedro das Neves, un specialist în Siguranță Publică, foarte experimentat în dezvoltarea sistemelor de modernizare a penitenciarelor și a pușcăriilor. Conform descrierii de pe site-ul EASI, respectivul ar fi coordonat „proiecte majore în Portugalia, România, Argentina și Guatemala”.
Singurii români din „Board” sunt Rodica Pană, șefă a ONG-ului „Center for promoting lifelong learning”, din Timișoara.
Conform siteului oficial al acestei instituții, „proiectele noastre sunt co-finanțate de Comisia Europeană”. A doua româncă este Elena Bianca Pătlăgică, asistent cercetare și responsabil cu implementarea proiectului Best4OLD LGBTI.